Damar Lazeri

Güneş, cildin en hassas bölgelerinde damarların çıkmasına sebep olur. Ayrıca sıcak hava, güneş yanıkları, kuvvetli rüzgar ve rozasea (gül hastalığı) da kılcal damarlara neden olmaktadır.

Hydrafacial

Vorteks başlıklar ile gözeneklerdeki kalıntıları vakum ile temizleyerek, cildin yüzeyini antioksidanlar, peptitler ve nemlendiriciler ile besleyip cilt parlaklığını ve sıkılığını arttıran bir cilt bakımı işlemidir.

Hangi Cilt Tipine Hangi Kozmetik İşlemler Uygun?

Cilt tipleri; normal, karma, yağlı, kuru ve hassas olarak sınıflandırılmaktadır. Her cilt tipine göre uygulanması gereken günlük bakım ve işlemler ise farklılık göstermektedir.

Gözenek ve Siyah Nokta Tedavisi

Genel olarak siyah noktaya sahip kişilerin ciltleri karma ve yağlıdır, eş zamanlı yağlanma ve sivilce sorunu da yaşarlar.

Akne ve Diyet

Günümüzde artış gösteren akne sorunları sadece gençlerde görülen bir hastalık değildir. Ergenlik döneminde hastalığın görülme sıklığı %90’lardadır.

Göz Çevresi Dermokozmetik Uygulamalar

Genetik yapı, hormonal, metabolik nedenler ve çevresel faktörlerin ( kötü beslenme, uykusuzluk, sigara ve alkol kullanımı) etkisi ile göz çevresi kırışıklığı, göz çevresi renk değişimi, göz altı torbalanması ve göz altı oluğunda belirginleşme görülebilmektedir.

Nd Yag Lazer Epilasyon

Fotona Nd:YAG lazer sistemleri, diğer birçok estetik cilt tedavisinin yanı sıra kalıcı tüy azaltma için idealdir.

Mezoterapi

Mezoterapi kişinin ihtiyacına göre belirlenen solüsyonların cilt altına iğneler yardımı ile verilmesi yöntemidir.

Scarlet X (Altın İğne Tedavisi) İstanbul

Mikro iğneler yardımıyla cilt altına radyofrekans enerjisi iletilmesine dayanan teknolojiye altın iğne tedavisi denir.

Jalupro Gençlik Serumu Nedir?

Jalupro, sağlık bakanlığından onaylı, gençlik serumu olarak da bilinen bir mezoterapi ürünüdür.

Akne Skarlarında Tedavi

Akne skarları kollajenin azalması sonucu atrofik skarlar ve kollajenin artması sonucu hipertrofik skarlar ile keloidal skarlar olarak gözlenir.

Cilt Yaşlanması Önlenebilir Mi ?

Deri yaşlanmaya bağlı değişikleri en belirgin olarak gösteren kompleks ve dinamik bir organdır.

Kadınlarda Saç Hastalıklarında Tedavi

Saç kadın için önemli bir aksesuar ve güzellik simgesidir.

Dermatoloji Nedir ?

Dermatoloji, tıp biliminin alt alanlarından biridir ve cilt, saç, tırnak ve mukoza zarları gibi dış yüzey organlarının sağlığı ve hastalıkları ile ilgilenir.

Kök Hücre ile Saç Dökülmesi Tedavisi

Kök hücre tedavisi, saç dökülmesi tedavisinde kullanılan yeni bir tedavi yaklaşımıdır.

Hyaluronik Asitin Cilde Etkileri Nelerdir?

Hyaluronik asit vücudumuzda doğal olarak bulunan glikozaminoglikandır. Hyaluronik asit vücudumuzda başlıca ciltte, bağ dokusunda ve gözde bulunur. Hyaluronik asit ciltte ağırlığının 1000 katı su tutma kapasitesine sahip olup cildin nem dengesi için önemli bir bileşendir. Ek olarak cildin korunması ve yenilenmesi sürecinde de etkisi olup cildin esnek, parlak ve genç görünmesine de katkı sağlar.

Yaz Mevsiminde Cilt Lekelerine Dikkat!

Deri rengini melanosit isimli hücrelerden salınan melanin pigmenti oluşturur. İlaçlar, hastalıklar, kozmetikler ve ultraviyole melanosit fonksiyonlarında artışa yol açarak deride lekelenmelere neden olur. Melazma yetişkinlerde yüzde kahverengi lekeler olarak ortaya çıkan bir cilt rahatsızlığıdır. En sık tutulum bölgeleri yanaklar, burun köprüsü, alın ve üst dudaktır.Güneşten gelen ultraviyole ışık pigment üreten hücreleri (melanositleri) uyaran ve melasmaya yol açan en önemli faktördür.

Genital Siğil Nedir?

Human Papilloma Virüs (HPV)’ün genital bölgede neden olduğu siğile (verrükaya) verilen isimdir. Dünyada cinsel ilişki ile en sık bulaşan enfeksiyon olan HPV enfeksiyonu, ilk cinsel deneyimini erken yaşta yaşayan ve cinsel partner sayısı fazla olan bireylerde daha sık görülmektedir.

Cildiniz için Vazgeçilmez Kolajen

Son zamanlarda sıklıkla duyduğumuz kolajen, fibroblastlar ve diğer hücreler tarafından oluşturulan bir protein türüdür. Cilt ve kas hücrelerinde bulunan kolajenin temel görevi bağ dokusunu güçlendirmek ve vücut bütünlüğünü korumaktır. Kas ve cilt hücrelerini koruyan bağ dokusu yapısına katılarak cilde dayanıklılık, esneklik ve canlılık kazandıran kolajen aynı zamanda eklem, tendon ve organları bir arada tutmada görevlidir.