Kök Hücre ile Saç Dökülmesi Tedavisi

En yaygın kullanılan yöntem, saçlı deriden kök hücrelerinin alınması ve ardından bu hücrelerin saçlı deriye geri verilmesidir.

Regenera Activa tedavisinde kişinin kendi saç köklerinden alınan doku özel bir işlemden geçirilerek süspansiyon hazırlanmaktadır. Elde edilen bu solüsyonu saçlı deriye enjekte ederek saçların yeniden büyümesinin uyarılması ve kılcal damarların yenilenmesi ile saç köklerinin yeniden canlanması, saçların daha sağlıklı ve güçlü olması hedeflenmektedir. Kişinin kendi hücreleri kullanıldığı için, tedavinin önemli bir özelliği olan doğal bir iyileşme mekanizması ile etki sağlanmaktadır. Bu nedenle, Regenera Activa tedavisi, diğer saç dökülmesi tedavilerinden farklı olarak daha az yan etkiye sahiptir.

Regenera Activa tedavisi, skar (iz) bırakan veya enfeksiyona bağlı oluşan kellikler dışındaki saç dökülmelerinin tamamında uygulanabilmektedir. Özellikle erkeklerde en yaygın görülen saç dökülmesi tipi olan androgenetik alopesi tedavisinde kullanılmaktadır.

Regenera Activa tedavisi için sıklıkla bir seans yeterli olmaktadır. Ancak, ihtiyaç duyulması halinde dermatoloğunuzun da önerisi ile ek bir seans daha yapılabilir. Regenera Activa tedavisi sonrası, kişi günlük aktivitelerine hemen geri dönebilir. Saç dökülmesinde azalma birkaç haftada gözlenmeye başlar iken tam etki ise 3-6. ayda gözlenmektedir.

Akne ve Diyet

Günümüzde artış gösteren akne sorunları sadece gençlerde görülen bir hastalık değildir. Ergenlik döneminde hastalığın görülme sıklığı %90’lardadır.